2012. november 29., csütörtök

Mahu és Rere


Ma beszélgettem egy csajjal. Jól beszélt angolul, mesélt a helyi életről, a politikáról, vallásról, hétköznapokról.

Itt mindenki mormon vallását tekintve. És úgy tűnik, szigorúan be is tartanak mindenféle előírást.

A csajszi különben meghatározhatatlan korú volt. Azt mondja:
- Én nem járok templomba. Kiléptem.
- Hogyhogy?
- Túl sok bűnöm van. Dohányzom, iszom, meleg vagyok. De nem vagyok Rere.
- Az mi?
- Biztos láttál már olyat, hogy valaki félig nőnek, félig férfinak néz ki. Ezek a Rerék. Nagyon sok van belőlük itt. De ők nőnek is öltöznek.
- És miért van belőlük olyan sok?
- A kultúránk része. A hagyományokkal függ össze. Hajdanán, mikor még királya volt Polinéziának, a király mellett szolgált a Mahu, aki amellett, hogy szórakoztatta az uralkodót (udvari bolond), át is vette a királynő szerepét, mikor a királynő terhes volt. "Ma nem alszom veled, vidd a Mahut!" Aztán a királyság megszűnésével jött a katonaság és egyre több Mahu lett. A pasik meg bíztatták őket, hogy legyenek nőiesebbek. Így alakultak ki a Rerék (transzvesztiták).
- Láttam pár napja valakit, akiről nem tudtam eldönteni, férfi-e vagy nő. Akkor Rere volt.
- Biztos. Nagyon sok van, főleg Tahitin. Sminkelnek is, mint a nők. Nem úgy, mint én. - hát tényleg nincs smink a csajon. - Az apám eléggé ki volt rám akadva, mikor kiléptem az egyházból. Mert hogy milyen dolog az, hogy bárki megdughat. De hát mit zavarja. Terhes úgysem lehetek : D


Mi van? De hát ha meleg, akkor épphogy senki nem dugja meg. És nem lehet terhes?! Az arca teljesen csajos. Meg a hangja is. De ha jobban megnézem, nincs melle.

Baszki! Ez fiú!!! Egy Mahi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése